És una gramínia anual, característica per la brillantor de les seves fulles que no tenen cap pilositat. Variable en alçada segons el seu àmbit de creixement, pot arribar a tenir més d´1 m d’alçada, amb una tija provista de 2 – 4 nusos. A la base de la fulla presenta una lígula membranosa i són presents també petites aurícules a partir de la 3ra o 4ta fulla. És típic d’aquesta planta una coloració vermellosa a la base de la tija, molt útil per a reconèixer la seva plàntula. En alguns individus aquesta coloració es manté en els nusos de la planta adulta.
22_desembre_LoliumCategories
Articles
ARTICLES RELACIONATS
Actualitzat l'avís per onada de calor (#avisosSMP) per avui, demà i demà passat. Trobareu més informació sobre els llindars de calor en aquest enllaç: https://www.meteo.cat/wpweb/divulgacio/la-prediccio-meteorologica/situacio-meteorologica-de-perill/distribucio-territorial-de-llindars/#calor
🌱PRINCIPALS CANVIS EN LA NOVA NORMATIVA EUROPEA DE PRODUCCIÓ ECOLÒGICA
🤓Es tracta d’un Reglament de base amb varis reglaments secundaris delegats i d’execució dins l’àmbit de la producció, els controls i el comerç de productes ecològics.
▶️https://extensius.cat/2022/06/29/principals-canvis-en-la-nova-normativa-europea-de-produccio-ecologica/
Fertilitzants (+97%), pinsos (+29%) i energia (+122%), tres exemples de l'increment dels preus dels inputs del sector agrari.
____________________________________
